مزيت هاي باورنكردني لمينت دندان

۱۳۱ بازديد

داشتن لبخندي زيبا يكي از راه هاي افزايش جذابيت افراد است. امروزه عده زيادي به دنبال اصلاح طرح لبخند خود هستند. روش هاي گوناگوني به منظور اصلاح طرح لبخند مورد بررسي قرار مي ‌گيرد كه لمينت يكي از اين روش ها است. از لمينت براي اصلاح اندازه و فرم دندان ها، برطرف كردن تيرگي و لكه، برطرف كردن لب پر شدگي، ترك خوردن و شكستگي دندان ها، اصلاح فاصله ميان دندان ها و نامرتبي هاي جزئي دندان ها مي توان استفاده كرد، اما تنها هدف انجام لمينت زيبايي بخشيدن به دندان ها نيست و اين روش مزيت هاي زيادي براي بيماران به دنبال دارد. دكتر سيد رضا خسرواني فارغ التحصيل دندانپزشكي زيبايي و داراي بورد تخصصي در زمينه دندانپزشكي ترميمي و زيبايي، يكي از افرادي است كه در زمينه لمينت در تهران فعاليت مي كند و بيماران مي توانند با خيال راحت براي دريافت خدمات دندانپزشكي زيبايي مانند لمينت دندان به ايشان مراجعه نمايند. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا با مزيت هاي باورنكردني روش درماني لمينت آشنا شويد.

مزيت هاي استفاده از لمينت دنداناز لمينت دندان در كنار كاربردهاي زيبايي كه براي اصلاح طرح لبخند و زيبايي بخشيدن به ظاهر افراد است، به منظور درخشان‌ تر و سفيد كردن دندان ها، اصلاح اندازه آن ها و فرم دادن به دندان ‌ها، رفع تغيير رنگ و لكه هاي موجود روي دندان ‌ها و ترميم لب پر شدن، ترك خوردن و شكستگي هاي دنداني نيز استفاده مي شود.
نوشيدن نوشيدني هاي رنگي يا اسيدي و همچنين استعمال دخانيات به مرور زمان موجب تغيير رنگ دندان ها و ايجاد لكه هاي زرد رنگ يا قهوه ‌اي رنگ روي دندان ‌ها مي ‌شود. روش هايي مانند جرمگيري و بليچينگ براي درمان اين تيرگي ها مورد استفاده قرار مي گيرند. اين روش ها پيچيدگي هاي خاص خود را دارند، اما انجام لمينت سراميكي يكي از ساده ترين راهكارها براي درخشندگي دندان ها و سفيد كردن آن ها است كه مقاومت زيادي در برابر تغيير رنگ مجدد دارند و بيماران ديگر نگران بازگشت تيرگي و لكه هاي روي دندان هاي خود نخواهند بود. دكتر رضا خسرواني يكي از متخصصين لمينت در تهران است كه با بهره گيري از تجهيزات به روز دنيا مي تواند دندان هايي سفيد و درخشان با استفاده از روش درمان لمينت به بيماران خود ارائه كند.

دومين مزيت قرار گرفتن تحت درمان لمينت برطرف كردن نقص هاي جزئي در ناحيه دهان و دندان است. در صورتي كه ناهنجاري و نامرتبي هاي موجود در ناحيه دهان و دندان بيماران زياد باشد، بيماران بايد تحت درمان ارتودنسي و جراحي فك قرار بگيرند كه هزينه ‌هاي زيادي به دنبال دارد و جزو روش هاي درماني طولاني مدت محسوب مي ‌شود، اما در صورتي كه شكستگي هاي جزئي و يا فاصله بين دندان ها به صورت كم و جزئي در دهان و دندان بيمار وجود داشته باشد، مي توان اين مسئله را با استفاده از روش درمان لمينت و به كمك ونيرهاي دندان برطرف نمود. لازم به ذكر است استفاده از لمينت و ونير هرگز در برطرف كردن مشكلات اساسي و ناهنجاري هاي شديد دهان و دندان توانمند نيست، اما بي‌ نظمي ‌هاي جزئي و شكل ساختار دندان كه دچار نقص هاي جزئي باشد به راحتي و با مراجعه به يك متخصص لمينت با تجربه مانند دكتر رضا خسرواني قابل برطرف شدن خواهد بود.

 

بد نيست بدانيد يكي از مزيت ‌هاي مهم قرار گرفتن تحت درمان لمينت بازسازي ميناي طبيعي دندان ها است. با وجودي كه ميناي دندان ساختاري قوي و مستحكم دارد، اما ممكن است دچار آسيب شود. مصرف خوراكي هاي اسيدي و يا مسواك زدن بيش از حد با مسواك زبر و خميردندان هاي ساينده به مرور زمان مي ‌تواند به ميناي دندان آسيب برساند. بيماري ‌هايي مانند رفلاكس معده نيز آسيب رسيدن به ميناي دندان را تشديد مي كند. قرار گرفتن لمينت دندان روي دندان ها ميتواند از ميناي دندان در برابر موارد ياد شده محافظت كرده و از اسيب بيشتر به آن جلوگيري كند؛ هرچند واضح است كه رعايت بهداشت دهان و دندان توسط فرد بسيار ضروري ميباشد. دكتر رضا خسرواني مدرس دوره هاي زيبايي و ترميمي براي دندانپزشكان، با بهره گيري از دانش و مهارت خود مي ‌تواند اين مشكلات را به راحتي براي بيماران خود در كلينيكي آرام و مجهز برطرف نمايد.


در كنار همه مواردي كه تاكنون به آن ها اشاره شد، دوام و ماندگاري بالاي لمينت كه مي تواند بيش از ۱۵ سال ادامه داشته باشد، بسيار اهميت پيدا مي كند. توجه داشته باشيد كه عوامل گوناگوني در دوام و ماندگاري لمينت نقش دارند كه از آن جمله مي ‌توان به رعايت دقيق نكات بهداشتي و توصيه هاي مراقبتي متخصص لمينت و همچنين تجربه و مهارت او اشاره كرد. هرچه متخصص لمينت تجربه و مهارت بيشتري داشته باشد، ماندگاري و دوام لمينت افزايش خواهد يافت و علاوه بر اين در صورتي كه متخصص لمينت از مواد با كيفيت براي درمان بيماران خود استفاده نكند، دوام و ماندگاري درمان لمينت كاهش مي يابد. بنابراين انتخاب يك متخصص آگاه و متعهد براي درمان لمينت جزو موارد حائز اهميت محسوب مي شود.

 


دكتر رضا خسرواني متخصص لمينت دندان در تهران است كه تجربه و مهارت بالايي در روش درمان لمينت دارد و بيماران مي توانند با خيال راحت به ايشان مراجعه كنند و تحت درمان لمينت طرح لبخند خود را زيباتر نمايند. ايشان دو مطب در تهران يكي در خيابان شريعتي و ديگري در زعفرانيه دارند كه بيماران مي توانند با خيال راحت جهت دريافت خدمات لمينت و دندانپزشكي زيبايي و ترميمي به ايشان مراجعه كنند. لازم به ذكر است نتيجه نهايي درمان لمينت بلافاصله پس از قرار گرفتن تحت درمان مشخص خواهد بود و نيازي به سپري شدن دوران نقاهت ندارد.جوان ايراني (irjavan.com)
مزيت درمان لمينت دندان نسبت به ساير روش هاي درمان زيبايي دندان   لمينت ها نسبت به كامپوزيت ها از مقاومت و استحكام بيشتري برخوردارند، سريع دچار تغيير رنگ و شكستگي نمي شوند، ظاهري مشابه دندان ‌هاي طبيعي دارند و در مقايسه با روكش هاي دنداني سطح كمتري از دندانها تراش داده شود و بنابراين آسيب كمتري به دندان ها وارد مي شود، در مقايسه با درمان ارتودنسي نيز لمينت دندان براي ناهنجاري هاي جزئي و نامنظمي و نامرتبي جزئي در دندان ها قابل استفاده است و در صورت وجود فاصله جزئي ميان دندان ها استفاده از لمينت دندان در مقايسه با درمان ارتودنسي به دليل طول مدت درمان كوتاه تر و مشاهده زودتر نتيجه نهايي درمان مزيت هاي بيشتري دارد.

 


همچنين روندي كه ميان لمينت و ميناي دندان برقرار مي ‌شود، نسبت به پيوند ميان دندان و روكش مصنوعي دندان محكم تر است و در نتيجه مقاومت اين روش درماني نسبت به ساير روش ها بيشتر خواهد بود. مراجعه به يك متخصص لمينت با تجربه و آگاه مي تواند ناهنجاري هاي جزئي دهان و دندان را در مدت زماني كوتاه و  با دوام و ماندگاري بالا برطرف نمايد. دكتر رضا خسرواني متخصص دندانپزشك زيبايي و ترميمي و داراي بورد تخصصي است كه بيماران مي توانند با خيال راحت جهت دريافت خدمات دندانپزشكي ترميمي و زيبايي به ايشان مراجعه نمايند.
اين محتوا سفارشي است و جوان ايراني نسبت به درست يا غلط بودن محتواي آن تعهدي ندارد.

 

مزيت هاي باورنكردني لمينت دندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.