۲۶ روش جذب فالوور واقعی اینستاگرام

۷۶,۹۹۹ بازديد

 

این روزها تلفن های همراه هوشمند، بیش از حد قادر به ایجاد تصاویر شگفت انگیز هستند، اما اگر یک داستان پشت آن ایجاد نکنید و یک بعد شخصی به آن بدهید، یک تصویر ساده خواهید داشت. استفاده از لوکیشن یا همان موقعیت مکانی، از دیگر روشهای ساده ولی کاربردی برای افزایش ویو استوری میباشد. در اینستاگرام، کاربرانی هستند که پستهای منتشرشده براساس موقعیت جغرافیایی را دنبال میکنند و استوریهای مربوط به آن لوکیشن را میبینند. پس حتما از تگ لوکیشن در پیج خود استفاده کنید. سپس حتما در یک اسلاید مجزا و یا در کپشن حتما ذکر کنید که ویدیوهای مربوط به آن در استوری قرار دارد. امیدواریم که این مطالب، برای شما مفید واقع شده باشند. در واقع در این روش به عنوان مثال شما 10 هزار تا فالوور خریداری میکنید. برخی از این ربات ها بر روی کامپیوتر شما به عنوان یک نرم افزار نصب می شوند اما برخی دیگر بر روی سرور قرار دارند که اینگونه سرور ها به دلیل ماهیت رباتی که بر روی آنها قرار دارد با نام سرور افزایش فالوور اینستاگرام شناخته می شود که خود باعث می شود بدون نیاز به کامپیوتر و گذاشتن وقت زیادی از سوی شما ، ربات اینستاگرام به صورت خودکار کارهای مشخص شده در پنل افزایش فالوور اینستاگرام را انجام می دهد بنابراین شما می توانید به صورت هدفمند صفحه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. میتوانید از آنها سوالات سرراست بپرسید، میتوانید نظرسنجی کنید، میتوانید با اشتراکگذاری یک تجربه، از آنها بخواهید تجربهای مشابه را تعریف کنند یا حتی جملهای در کپشن بنویسید و از آنها بخواهید جای خالی فلان عبارت را پر کنند.

پاسخ 2: هشتگها برای افزایش قابلیت مشاهده شما در اینستاگرام بسیار مهم هستند، بنابراین نقش مهمی در جذب فالوئرها دارند، حتی اگر به طور منظم محتوا ارسال نکنید. فالوورهای فیک و جعلی اغلب نشانههای ثابتی دارند، مثلا، هیچ تصویر پروفایلی ندارند، اغلب هیچ پستی در صفحهشان منتشر نمیکنند و تعامل هوشمندانهای با دیگر صفحات اینستاگرامی ندارند. همانطور که در بخشهای قبلی گزارش تکراسا دیدیم، بیشترین تعداد فروشگاههای اینستاگرامی به فروشگاههای لباس میرسد. اگر شما هم می خواهید که با جذب فالوور در اینستاگرام، بیشتر و بهتر دیده شوید پس این مطلب را از دست ندهید. کاربران بسیاری هستند که از اینستاگرام، مکانهایی خاصی را جستجو میکنند. فالوجت به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات اینستاگرام مانند لایک، ویو، فالوور اینستاگرام است و با توجه به کیفیتی که برای مشتریان خود تا کنون ایجاد کرده ایم وارزانترین قیمت در سرور افزایش فالوور همواره مورد تایید مشتریانمان بوده ایم دلیل این ارزان بودن می تواند داشتن سرور اختصاصی افزایش فالوور باشد. فالووان با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به کارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمین کنندگان، میکوشد امکان ارائه ارزانترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد. کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که از همین روش روزانه بازدیدهای استوری و به دنبال آن مشتریان زیادی را جذب میکنند. به این ترتیب بازدیدهای استوری پیجتان افزایش مییابد. یکی از مواردی که ممکن است در طولانی مدت باعث کاهش بازدیدهای استوری شما شود، افزایش بی رویه کاربران فیک در پیجتان است. با بیشتر شدن دنبال کننده های غیر واقعی، نرخ تعامل پیجتان کاهش یافته و این موضوع باعث می شود در صفحه فید دنبال کنندگانتان جایگاه مناسبی نداشته باشید.

به همین دلیل این روزها اهمیت استوری بیشتر از پست است و در صورت افزایش بازدید استوری های پیجتان میتوانید سود خوبی از این طریق به دست بیاورید. همه پیج ها این روزها از این روش استفاده می کنند. اولین دلیل این هست که همه پیج های آماده عموما فالوورهاش فیک هست و دومین دلیل این هست که فالوورهای اون پیج آماده با حوزه کاری شما جذب نشده است و عموما بعد از اینکه شما پست گذاری انجام می دهید آن ها ریزش زیادی دارند و از شما دوری می کنند. استاد اقبالی ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و در رتبه ۱۳ پرطرفدارترین خواننده های ایرانی در سال ۱۴۰۱ قرار می گیرد. هشتگها یکی از ابزارهای معرفی پیج به کاربران اینستاگرام است به طوری که اگر کسی در قسمت اکسپلورر اینستاگرام به دنبال یک موضوع خاص باشد هشتگ آن را جستجو میکند. در این مقاله به معرفی دلایل کم شدن بازدید استوری و بهترین راه های افزایش بازدید استوری میپردازیم! برای حذف این نوع از فالوورها می توانید از اپلیکیشن های مختلفی استفاده کنیم و البته به نرم افزارهای فیک نباید اعتماد کرد در این قسمت به معرفی چند نرم افزار خواهیم پرداخت.البته برای داشتن پیج قوی اینستاگرامی باید به تعاملاتی مثل لایک کردن، به اشتراک گذاشتن، کامنت ها و… تا بتوانید پست های اینستاگرام و فیسبوک خود را به هر تعدادی که دوست دارید. در آمد از اینستاگرام راه های مختلفی دارد که هر شخص با توجه به توانایی ها و امکاناتی که در دسترس دارد راه خاصی را برای کسب درامد از اینستاگرام انتخاب می کند.

فالوجت با استفاده از تکنیک های یک ربات و هوشمندی شما فالوور های واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. سالها پیش زمانی که شبکههای اجتماعی تازه آمده بودند، هیچکس فکر نمیکرد روزی برسد که دنیای مجازی تا این حد با زندگی مردم گره بخورد و به یکی از واقعی ترین دغدغههای روزانه میلیونها انسان تبدیل شود. لازم است بدانید که حدود بیست میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند که تقریبا روزی بیش از یک ساعت در آن فعالیت می کنند و شمایی که از اپلیکیشن به چشم سرگرمی نگاه می کنید مطمن باشید که ضرر می کنید. ربات اینستاگرام مای ممبر به صورت بیست و چهار ساعته مشغول به فعالیت است و به این شکل هر زمان که فالوور شما با شما ارتباط برقرار می کند، ربات به سرعت به این تعامل پاسخ می دهد. هر کسب و کاری که داشته باشید، مناسبتهای زیادی وجود دارند که میتوانید محتوای خودتان را با آنها هماهنگ کنید! باید کسانی را فالو کنید که در حوضه کاری شما فعالیت دارند و علاقهمندان به کار شما در فالورهای آنها وجود دارد. از آن جایی که گستردگی فعالیت در اینستاگرام و در چند سال اخیر بسیار زیاد شده است، ترند های مختلفی هم به وجود آمده اند. فالوور های اجباری ، بابت فالو کردن پیج شما ، هزینهای از فروشنده دریافت میکنند و متعدد میشوند که هرگز شما را آنفالو نکنند! لازم به ذکر است که کیفیت استوریهای ایجاد شده با این اپلیکیشن بالا بوده و هنگام خروجی گرفتن با پایین آمدن کیفیت روبرو نخواهید شد. در صورت درست استفاده نکردن از هشتگها، با جریمه اینستاگرام روبرو میشوید. در صورت استفاده صحیح از این هشتگها، کسب و کار اینترنتی شما با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهد شد. پس اگر میخواهید با افزایش چشمگیر بازدید استوریهای خود روبرو شوید، حتما باید استوریهایتان را در ساعت درستی منتشر کنید.

اگر میخواهید استوریهایتان در زمان دلخواه شما و بصورت منظم منتشر شوند و همچنین با افزایش بازدید استوری خود روبرو شوید، مقالهی ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام را هرگز از دست ندهید. روش دوم: محاسبهی اینگیجمنت اینستاگرام بصورت آنلاین! در هر صورت با توجه به اینکه بیش از 500 میلیون کاربر روزانه از استوری اینستاگرام برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود استفاده می کنند. شما میتوانید بهوسیلهی این استیکر، هر سوالی را از مخاطبان خود بپرسید که به صورت دو گزینهای است. در سایت خرید فالوور ما برای دوستانی که تمایل افزایش فالوورهای خود را دارند نوعی فالوور به اسم فالوور فیک را فراهم کرده ایم که با پرداخت مبلغی ناچیز میتوانید فالوورهای خود را به صورت کاملا طبیعی افزایش دهند و در اینستاگرام دیده شوید. یکی دیگر از برنامههایی که در بین کاربران اینستاگرام، محبوبیت پیدا کرده است، اپلیکیشن Mostory است که برای ویرایش استوریها استفاده میشود. برای بالا بردن بازدید اینستاگرام، میتوانید از چالشهای مختلفی در استوری استفاده کنید. برای بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام، فالوور بخریم؟ معمولا قرار دادن هشتگ در استوری آنچنان رایج نیست و کاربران کمی از آن در استوری خود استفاده میکنند، غافل از اینکه هشتگ در بالا بردن بازدید استوری بسیار موثر است. اجازه بدهید با یک مثال این موضوع را کمی شفاف تر کنیم. سپس میتوانید پستهای بیشتری را با همان موضوع منتشر کنید. هرچه شما بتوانید برای این افراد انگیزه بیشتری ایجاد کنید تا صفحه شما را پروموت کنند، احتمال افزوده شدن کاربران فعال جدید به صفحه شما بیشتر میشود که این انگیزهها میتواند به طرق مختلفی طراحی شود. فراتر از تصاویر ایستا بروید تا سینمافیلیانی را که در فید شما پیمایش می کنند، خوشحال کنید. حتی اگر پیج کسب و کار هم نداشته باشید، مطمئناً افزایش بازدید استوری پیج اینستاگرامتان شما را خوشحال میکند.

✅خریدن فالوور شاید در کوتاه مدت باعث افزایش بازدید استوری شما شود، اما در آخر هیچ ارزشی ندارد و حتی باعث افزایش فروش شما نیز نخواهد شد. حتما برای شما هم پیش آمده که قصد داشتید استوری مورد نظر خود را در زمان مشخصی منتشر کنید؛ اما به دلایلی مثل سرگرم شدن به کاری، پیش آمدن اتفاقی و… اگر نمیدانید از چه راههایی میتوان از افزایش فالوورهای فیک پیج جلوگیری کرد، توصیه میکنیم حتما مقاله 7 راه برای جلوگیری از افزایش فالوور فیک را مطالعه کنید! دیگر وقتی میخواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود! این موضوع نه تنها به افزایش سین استوری کمک خواهد کرد، بلکه باعث میشود فروش شما نیز بیشتر شود. تنها مواردی را برای استوری نگه دارید که اطلاع از آن ها برای کاربران خوب است و یا جذابیت آن فوق العاده بالاست، نه مطالب کاملا حیاتی! بهتر است در بیوگرافی به کاربران بگویید که با دنبال کردن صفحه شما به چه چیزی میرسند و این کار چه منفعتی برای آنها دارد. یکی از راههای جلب توجه در اینستاگرام این است که از افراد دیگر الگوبرداری کنید و عکسهایی را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید که به آنها علاقه نشان می دهند. همانطور که در قسمت افزایش فالوور اینستاگرام از طریق explor گفیتم کپشننویسی یکی از عوامل مهم برای تعامل بهتر با کاربران است. تداوم در تولید محتوا، یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام است. تولید محتوا به صورت مداوم باعث افزایش ویو استوری، پست و همچنین رفتن پستها به اکسپلور میشود. یکی دیگر از روشهای افزایش بازدید استوری، پاسخ دادن به دایرکت است.

استوری کردن جواب مخاطبهایتان، باعث میشود که آن مخاطب برای دیدن پاسخ خود، به احتمال بسیار زیاد همهی استوریهای شما را ببیند. دومین برنامه برای ساخت استوریهای خاص، StoryChic میباشد که هم برای نسخهی اندروید و هم نسخهی Ios است. محبوب ترین ابزار استوری ساز قدرتمند و کاربردی که هم نسخهی اندروید و هم نسخهی Ios دارد، ابزار Mojo است. حتی میتوانید در بیو پیجتان اعلام کنید که چه زمانی به مخاطبهای خود در دایرکت پاسخ خواهید داد. اما در نهایت حتی این منابع نیز بر اهمیت این موضوع تاکید میکنند که لازم است به شناسایی بهترین زمانها، بسته به تجارب خودتان بپردازید. حتی شما میتوانید پاسخها و نظرات مخاطبهای خود را در یک استوری دیگر قرار دهید. با خرید فالوور ایرانی به راحتی می توانید محتوای خود را به آن ها نمایش دهید و از آن ها لایک و کامنت دریافت کنید. خریداری کند، بخشی از سود آن به شما اختصاص پیدا می کند و می توانید این سود را به صورت کامل از حساب خود خارج و به پول نقد تبدیل کنید و یا این که از آن برای خرید از سایت استفاده کنید. بد نیست در هفته منتهی به یلدا سعی کنید راجع به غذاها و یا کیکهایی محتوا تولید کنید که به تم یلدا مربوط هستند. و در زمان یک یا دوساله صبر برای موفقیت را به کمتر از چند دقیقه تا چند روز کاهش می دهد، البته معنی این حرف این نیست که لازم نیست محتوای شما عالی باشد بلکه معنی این حرف این است دیگر لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر به نتیجه رسیدن این محتوا باشید. چون مخاطب ها ممکنه خواب یا سرکار باشن و باعث میشه بازدید استوریت کاهش پیدا کنه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.