معرفی بهترین جاروبرقی خانگی

۲,۹۲۱ بازديد


بهترین جاروبرقی های خانگی امروزی تفاوت قابل توجهی در مقایسه با جاروبرقی های قدیمی و سنتی ایجاد کرده اند. مناسب ترین دستگاه برای مکش هر نوع آلودگی و همچنین یکی از اصلی ترین تجهیزات نظافتی برای هر خانه یا مکانی باید بر اساس قوانین خاصی انتخاب شود تا به نتایج مطلوب برسید. تا انتها با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش همراه اشید.


تمیز نگه داشتن خانه قسمت های مختلفی دارد و این می تواند با استفاده از ماشین های تمیز کننده مختلف تمیزی را به حداکثر برساند. بنابراین استفاده از دستگاه نظافت منزل یک راه حل مفید در نظر گرفته می شود که به کاربران کمک می کند تا مراحل تمیز کردن را به طور موثر انجام دهند. برای انتخاب بهترین نوع خانه تمیز باید به اندازه و نیاز خانه خود توجه کنید. ساختمان های بزرگ به انواع دستگاه های نظافتی قوی و ایستاده نیاز دارند، برای ساختمان هایی با سطوح ناهموار به دلیل پله ها و ارتفاع باید به خرید دستگاه نظافت چوب فکر کرد که در این گونه موارد بیش از انواع دیگر ضروری است.

بهترین جاروبرقی خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین جاروبرقی خانگی، جاروبرقی است که می تواند گرد و غبار، مو، ذرات ریز و سایر زباله ها را از سطوح مختلف جمع کند. این جاروبرقی باید عملکردهای زیر را داشته باشد:

قدرت مکش بالا: قدرت مکش یک جاروبرقی خانگی پرقدرت تعیین می کند که چگونه می تواند گرد و غبار و سایر آلاینده ها را از سطوح مختلف جذب کند. قدرت مکش جاروبرقی ها معمولا بر حسب وات اندازه گیری می شود. جاروبرقی هایی با قدرت مکش بالا برای نظافت سطوح فرش مناسب هستند.

فیلتراسیون موثر: فیلتراسیون خلاء از ورود گرد و غبار و سایر آلاینده ها به هوا جلوگیری می کند. فیلترهای هپا مخصوصاً برای افراد مبتلا به آلرژی یا آسم مفید هستند.

کم صدا: جاروبرقی های کم صدا استفاده از آنها را آسان می کند.

وزن سبک و طراحی ارگونومیک: جاروبرقی ها سبک تر هستند و طراحی ارگونومیک دارند که استفاده طولانی مدت از آنها را آسان تر می کند.

ویژگی های اضافی: برخی از جاروبرقی های خانگی پرقدرت دارای ویژگی های اضافی مانند قابلیت مکش مایعات، روکش مبلمان و کف های سخت و غیره هستند.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، عوامل دیگری مانند اندازه و شکل جاروبرقی، نوع کیسه یا ظرف گرد و غبار، طول سیم برق و طول لوله جاروبرقی را نیز باید در انتخاب بهتر در نظر گرفت. یکی جاروبرقی منزل

نوع جاروبرقی داخلی

یک جاروبرقی خانگی خوب بسته به کاربرد آن انواع مختلفی دارد که هر کدام برای فعالیت و محیط خاصی طراحی شده اند. جاروبرقی های عمودی، عمودی، چوبی، روباتیک، دستی، قوطی و غیره. هر جاروبرقی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی جاروبرقی های تخصصی تری در بازار ظاهر شده اند.

1. جاروبرقی عمودی

در منازل و آپارتمان ها بیشتر از جاروبرقی های ایستاده استفاده می شود که معمولا بهترین نوع جاروبرقی برای جاروبرقی فرش و موکت و همچنین سطوح سخت هستند. این نوع جاروبرقی ها معمولا تک موتوره هستند که نیروی برس و جاروبرقی توسط یک موتور تک موتوری تامین می شود.

2. جاروبرقی عمودی

جاروبرقی های عمودی به طور کلی به دو نوع تک موتوره و دو موتوره تقسیم می شوند. با دو موتور عمودی، جاروبرقی و برس توسط موتورهای جداگانه تغذیه می شوند و قدرت و مکش بیشتری برای تمیز کردن بهتر فرش ها فراهم می کنند.

3. جاروبرقی های چوبی

بهترین جاروبرقی های خانگی برای کف های پرتردد که روزی یک بار نیاز به گردگیری دارند، مدل های چوبی هستند که شکل عمودی یکسانی دارند اما بسیار سبک ترند. اگر خانه ای چند طبقه دارید، بهتر است از جاروبرقی چوبی استفاده کنید تا کارتان کمتر خسته شود.

4. Robotstofzuigers

اگر سرتان شلوغ است یا تمایلی به جاروبرقی ندارید، جاروبرقی های رباتی بهترین پاک کننده برای شما هستند. جاروبرقی ربات مستقل و قابل یادگیری است، بنابراین شما نیازی به انجام هیچ کاری جز برنامه ریزی آن ندارید. این دستگاه برای جلوگیری از موانع و پله ها از سنسورهایی استفاده می کند و به راحتی می تواند مبلمان زیر را تمیز کند. بیشتر آنها از فرش به کف های سخت می روند.

5. جاروبرقی های دستی

جاروبرقی های دستی معمولاً برای تمیز کردن کابینت ها، اثاثه یا لوازم داخلی، دریچه ها، پرده ها یا فضای داخلی خودرو عالی هستند. می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن لکه‌های کوچک، حذف تار عنکبوت از گوشه‌ها یا گرد و غبار روی طاقچه‌ها استفاده کنید. ما در زیر تعدادی از بهترین برندهای جاروبرقی خودرو را برای شما آورده ایم.

6. جاروبرقی قوطی

به آنها جاروبرقی سیلندر نیز می گویند که دارای موتور و کیسه در یک واحد مجزا هستند و بر روی چرخ ها نصب می شوند که مانور آنها را آسان می کند. این جاروبرقی ها سبک تر از سایر جاروبرقی ها هستند. علاوه بر این، آنها قدرت بسیار متحرکی دارند که به راحتی می توانند به مکان های تنگ دست یابند.

عوامل موثر برای انتخاب بهترین جاروبرقی خانگی بوش، خدمات پس از فروش بوش می باشد.


خرید بهترین مارک پاک کننده خانگی چیزی نیست که باید سریع انجام دهید. لازم به ذکر است که این دستگاه باید به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین توصیه می شود هنگام خرید پاک کننده ها، کیفیت و تحقیق در مورد بهترین برندها را بر قیمت محصول و قیمتی که می پردازید، در اولویت قرار دهید. جاروبرقی برای شما مدلی است که با توجه به اندازه، ارتفاع و ارتفاع منطقه، نیازهای شخصی و سبک زندگی انتخاب شده است. در این بخش به عوامل دیگری در این زمینه پرداخته ایم.

1. مدت استفاده از جاروبرقی

قدرتی که از یک جاروبرقی خوب انتظار دارید تعیین می کند که چه مدت از آن استفاده کنید. برخی افراد نیاز به استفاده روزانه از آن دارند، البته به دلیل تداوم نظافت، نیازی به دستگاه قدرتمند ندارید. اما اگر به ندرت تمیز می کنید، به وسیله ای نیاز دارید که بتواند آنقدر تمیز کند که برای مدتی نیازی به تمیز کردن نداشته باشید.

2. سطح نویز دستگاه

میزان صدا و آلودگی صوتی تولید شده توسط هر وسیله ای در منازل بسیار آزاردهنده بوده و در بسیاری از موارد مشکلاتی را ایجاد می کند. در بیشتر موارد ترجیح می دهید از آن استفاده نکنید یا حداقل در ساعات خاصی از روز از دستگاه استفاده کنید. بنابراین یکی از مهمترین معیارها انتخاب بهترین برند جاروبرقی خواهد بود که با قدرت بالا اما صدای کمتر مشخص می شود. بنابراین، علت صدای خلاء ممکن است متفاوت باشد.

3. وزن تجهیزات

اگر همیشه از دستگاه خود استفاده می کنید یا از آن در مکان هایی با سطوح مختلف استفاده می کنید، ممکن است نگران سبک بودن جاروبرقی باشید. در حال حاضر بهترین جاروبرقی های خانگی موجود در بازار 4 کیلوگرم وزن دارند که آنها را برای مصارف خانگی بسیار مناسب می کند. استفاده از جاروبرقی چوبی در قسمت هایی با سطوح ناهموار توصیه می شود.

4. داشتن حیوانات خانگی

برای تمیز کردن خانه از موهای حیوانات خانگی به یک جاروبرقی با قدرت حداقل 12 آمپر نیاز دارید. با این حال، در برخی موارد این مقدار قدرت کافی نیست و به مقدار بیشتری نیاز است. توجه داشته باشید که جاروبرقی مورد نظر دارای ضمائم دیگری مانند برس مخصوص و دهانه باز برای کاهش گرفتگی مو می باشد.

5. انواع کیسه جاروبرقی

کیسه های وکیوم به دو دسته کیسه های دائمی و کیسه های موقت تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. کیسه های دائمی باید هر از چند گاهی تخلیه و شسته شوند اما برای کیسه های موقت کافی است کیسه قدیمی را دور بیندازید و از کیسه جدید استفاده کنید.

همانطور که توضیح داده شد، استفاده از کیسه های دائمی که نیاز به شست و شو دارند ممکن است برای برخی افراد چندان خوشایند نباشد و در مقایسه با ترجیح دادن کیف های موقت و تعویض مرتب آن ها مطمئناً گران تمام می شود. اما هیچ کدام از این انتخاب ها تاثیری بر سیستم عامل دستگاه ندارد و از نظر کیفیت جاروبرقی نیز عامل تعیین کننده ای نیست.

6. قدرت دستگاه یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین جاروبرقی خانگی است

برای تعیین عملکرد جاروبرقی خانگی معیارهایی وجود دارد که مهمترین آنها باید قدرت آن باشد. وات چیزی است که با ضرب آمپر و ولتاژ بدست می آورید. این مورد مقاومت جذب را تعیین می کند. به طور کلی توان هر جاروبرقی باید بیش از 200 وات باشد که برای نظافت منزل لازم است.

7. برای جلوگیری از آلرژی فیلتر داشته باشید

برخی از جاروبرقی ها دارای گواهینامه HEPA هستند، به این معنی که دارای فیلتر مناسب هستند. از آنجایی که خانه ما بسته است، آلودگی 2 تا 5 برابر فضای باز است، اگر به گرد و غبار و سایر مواد موجود در هوا حساسیت دارید، این قسمت از زباله مهم است. اگر چنین وسیله ای تهیه کردید باید هر شش ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید تا کار کند، برای صرفه جویی در هزینه بهتر است از فیلتر قابل شستشو استفاده کنید.

بهترین برند جاروبرقی دنیا را تعیین کردن به عنوان یک مسئله نسبی و وابسته به نیازها و ترجیحات شخصی مشتریان می‌باشد. با این حال، برخی از برندها به خاطر کیفیت بالا، نوآوری و ارائه عملکرد قابل اعتماد به مشتریان جهانی شناخته شده‌اند. مثلاً شرکت دایسون (Dyson) یکی از برندهای محبوب در زمینه جاروبرقی است که با طراحی مدرن، فناوری ساختاری خاص و عملکرد برتر، به عنوان بهترین برند جارو برقی دنیا شناخته می‌شود. دایسون با محصولاتی که از جمله قدرت مکش بالا، فیلتراسیون بهتر و قابلیت‌های هوشمندانه را ارائه می‌دهد، به خود جای می‌گیرد و توانسته است بازار جهانی جاروبرقی‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

 

هرچند دایسون محبوبیت بسیاری در بین مصرف‌کنندگان دارد، اما باید توجه داشت که نظرات و تجربیات فردی ممکن است متفاوت باشند و برند مناسب بر اساس نیازهای خاص هر شخص انتخاب شود. برخی از دیگر برندهای مطرح در این حوزه شامل مایلی (Miele)، شارک (Shark)، الکترولوکس (Electrolux) و هوور (Hoover) می‌شوند که هرکدام با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود، در بازار جهانی جاروبرقی‌ها حضور دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.